رونمایی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان 
رونمایی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان 

رونمایی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده گفت: فردا چهارشنبه ۲۵ تیر طی آئینی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مشاور وزیر رونمایی می شود.
شناسه خبر : 949189 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: فردا چهارشنبه ۲۵ تیر طی آئینی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور این آئین با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فردا راس ساعت ۱۱ صبح در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز جنوب کرمان، رونمایی از این سایت به تعویق افتاد اما فردا این مراسم به صورت محدود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

خوبی زاده در خاتمه ابراز کرد: جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد که بیش از ۹۰ درصد آنها در روستاها فعالیت دارند و سایت اطلاع رسانی «فهما» این امکان را به وجود می آورد که فعالیت ها و برنامه های کانون ها بیشتر دیده شوند.

پایان پیام/ 586